Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Insomnia

Υπόσχομαι
Την επόμενη φορά
Να καταθέσω κατιτίς
Σημαντικότερο
Ουσιαστικότερο
Και ολοφάνερα πολιτικότερο
Ωστόσο, ως τότε οφείλω να πω ότι
Η εφετινή Προαυγούστεια Περίοδος της Αθήνας
Κολλάει πάνω μου
Σαν ξεχασμένο ενέχυρο - ΑΓΟΡΑΖΩ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΥΣΑ
Με σώζουν οι κεντρικές οδικές αρτηρίες
Που διασχίζονται με ταχύτητα
Ειδικότερα δε η Λένορμαν
Που είναι ξεφτίλα δρόμος
Και, ως εκ τούτου, δεν λυπάται καμία από τις δυό μας
Τραβάει τη σαπίλα από τη φάτσα μου,
Αφαιρώντας προσεκτικά το κράνος,
Και την εναποθέτει στα ρείθρα της,
Μαζί με τις υπόλοιπες.
Να πάτε να γαμηθείτε με τις διακοπές σας!
Κάθε χρόνο έρχομαι για να μη με λέτε παράξενη














2 σχόλια:

  1. όχι όχι εγώ σε νιώθω

    αλλά σιγά το άγχος με τις καταθέσεις αφού τα ξεπεράσαμε αυτά προσωπικό πολιτικό ξέρεις

    χωρίς άγχη να ποστάρουμε λέω (άγχη επί της διαδικασίας δλδ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, όχι, εγώ δεν ξεπέρασα τίποτα, καθότι ορθολογικό υποκείμενο παγιδευμένο σε γυναικείο σώμα. Ergo, τα άγχη μου είναι κυρίως διαδικαστικά.
    p.s.: Οι Στέρεο Νόβα τα σπάνε, σου λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή